Music can speak.

Bio

A young girl slumming it up on the streets. She was once a part of a band, but because she found dealing with other people annoying, she quit. Her personality is casual and undisciplined, and she enjoys soaking in hot springs. When playing the drums, she will cover her face with a paper bag.

Food Introduction

Other Info

How to Acquire

  • TBA

Associated Events

Initial Stats

Power.png Soul Power
Attack.png Attack 33
Defense.png Defense 29
Health.png HP 289
Crit. Rate.png Crit Rate 638
Crit. Damage.png Crit Dmg 566
Attack Speed.png Atk Spd 828

Skills

Battlefield Beat Basic Skill Lvl
Skill-Instant Noodles-Normal.png Instant Noodles plays her drums leisurely, tapping her feet, shielding a random friendly unit from 99 damage for 5 seconds, and restoring 102 HP to them. 1
Peak Performance Energy Skill Lvl
Skill-Instant Noodles-Energy.png As the show is about to be over, Instant Noodles beats her drums with both hands, throws her drumsticks then catches them, dealing 100% of her own ATK to the nearest enemy unit, plus 175 damage. At the same time, she increases her DEF by 25% for 5 seconds. 1

Click to switch to max stats

Voice Lines

JP CN
Contract Yo, nice to meet you~ I'm Instant Noodle. Oh right, what time do you sleep? Why did I ask? Well, because I gotta find a time I can practice my drums when you're awake.
Log In Woah~ You're back. Hungry? There are some snacks in the cupboard. Help me get a packet, I want to eat some too~
Ice Arena Ohh... my hands are frozen!
Skills 1, 2, 3! Follow my beat!
Ascend Wow, not bad!
Fatigue Sigh~ I can't play the drums for now, wait after I take a bath~
Recovering Oh... let me soak in the bath for 3 more minutes~ stop making a fuss...
Team Formation Stop rushing me~ let them wait a moment for my instant noodle. Let's hit the road after eating.
Knockout Ah——! I'm not gonna play, I'm in bad condition for today.
Notice Food's done. What's with the shock? I didn't say I couldn't cook~
Idle 1 Where's that instant noodle bag I collected last time? Ah, found it! I shall wear a blue one today...
Idle 2 Oh... Hmm? What kind of song is this? ...Eh? Why is there an idol album in my bag? Weird.
Idle 3 Why are they not back yet~ Don't tell me they forgot that we were going to a recording equipment shop?
Interaction 1 You came at the right moment. Wanna hear me play the drums? In that case, take a seat quietly. I'm gonna begin~
Interaction 2 The bag on my head? About that... when I play the drums, my feelings are very clear. These sorts of defenceless emotions are a little shocking for others to see. Do you get it?
Interaction 3 I want to get some sunlight, you coming?
Pledge Oh, haha... Why are you suddenly so formal, I almost thought that you're gonna say something~ You know, I'm the type of person who hates tricks. But you have never given me such worries. That's why, it's alright. We can continue like this by matching each other's pacing. Pfft... Haha! How weird.
Intimacy 1 What's with your expression... You don't wanna say? Hmmm... In that case, didn't you say you wanted to learn and play the drums before? Hey, I'll lend you the drum. Come, let everything out as you play.
Intimacy 2 You want me to quit eating fast food and snacks? Don't worry, Food Souls can't get fat, unlike you~ oh... but, no matter how busy you are, you gotta have a proper meal!
Intimacy 3 Mmmm... it's so comfortable after bathing~ Master Attendant, do you like hot springs? You wanna go together with me next time? There's a hot spring resort in the maple forest in Sakurajima, it's rather famous.
Victory Puff it's over...! I shall have a bath later, don't fight with me over the bathroom, ok?
Defeat Tsk, the rhythm is all over the place...
Feeding Haha, thanks~ In return, I shall play the drums for you.



Food Souls

Main

Basic-Instant Noodles.png
Ascended-Instant Noodles.png

Sprite

Sprite-Instant Noodles.png

Sprite Animations

Normal

Sprite-Instant Noodles-Idle.gif
Sprite-Instant Noodles-Running.gif
Sprite-Instant Noodles-Attack.gif
Sprite-Instant Noodles-Attacked.gif
Sprite-Instant Noodles-Knockout.gif
Sprite-Instant Noodles-Victory.gif
Sprite-Instant Noodles-Skill1.gif
Sprite-Instant Noodles-Skill2.gif

Long Bao Chibi 1.png This story has not been released yet! More details will be added once it has.


I. TBA

TBA

II. TBA

TBA

III. TBA

TBA

IV. TBA

TBA

V. TBA

TBA

Community content is available under CC-BY-SA unless otherwise noted.